domingo, 24 de mayo de 2015

Cursa del Vent

Avui tenia l'última cursa del primer blog de la temporada: la cursa del vent.
Han canviat el circuit, per al meu gust és encertadíssim. De bon matí, però, abans de començar la cursa, una xerrada amb Bibiana i la gent que esteu ajudant a créixer "ladrillo a ladrillo" com ha dit ella, guarderia, pous d'aigua, camps de futbol,escoles etc de la gent de Senegal m'ha fet ja rumiar... he volgut saber una mica més. D'aquella xarla me'n vaig amb el compromís de que ho comentaré al trail Roquetes, per si algo es pot fer...m'agradaria més que es reconegués el trail Roquetes per gran gent que per grans corredors! Dit està...


Ja parlant de la cursa diré que el cos i cap demanen vacances a crits i aixi ho faré a partir de demà, tot i coronar primer penyaflor "sols quedava baixar i meta" no tenia ganes de baixar, si m'arriven a oferir un geladet paro i em poso a animar a la resta de corredors. Però sols em deien tira,tira, je je.
Aixi ho he fet....felicitar al guanyador Musta ja que es just mereixedor de la victòria. I també felicitar a la cursa del vent i tota la gent que la fa possible, per la cursa i sobretot per la vostra solidaritat. Exemplars!!

1 comentario:

viviana dijo...

Muchísimas gracias por tu sensibilidad esquisita, por interesarte y comprometerte a hacer conocer nuestros trabajos, no me olvidaré de nuestra conversación campeón
un gran trabajo hecho hoy pir los amigos de la cursa del vent que nos acerca un poquito más a nuestro objetivo
un abrazo y montañas!!!!