jueves, 30 de junio de 2011

Després de fer 900 km ja tinc ansietat x córrer

Porto una setmana que déu ni do, ja he fet 3 sessions d'ultrasons, 3 sessions de corrents, una radiografia, dilluns faré ressonància per descartar que no hi hagi res intern i ....13 dies més i a córrer!
Si m'ho diuen el dimecres passat no m'ho crec, però és cert i el millor diagnòstic és el dia a dia. Avui ja camino normal i tinc més mobilitat al peu, això ho diu tot.
Ara tinc el cap a l'UTMB, tinc moltes ganes de fer-ho bé, tinc 13 dies per recuperar el peu i després aprofitant la forma física faré una posta a punt per afrontar una cursa com aquesta amb les màximes garanties.
Estic molt content, ja no penso amb la Volta a Catalunya sinó amb la pròxima fita, ja que un error no pot aturar una persona, tot el contrari m'ha fet treure més forçes i ara tinc més il.lusió en millorar. Tot això simplement m'ha enfortit encara més.

1 comentario:

Albert S dijo...

Es curiós, jo a vegades despues de 900 m ja ho deixaria..jaja