viernes, 3 de junio de 2011

Reus- Prades- Reus



Aquest diumenge faré l'últim test abans de la volta a Catalunya, més que un test serà un entrenament però...
De paso marxarem en dissabte i estrenarem la caravana ( ja en tinc ganes ) també vindrà el meu germà i la meva cunyada acompanyats del meu fillol i com no la Tere, en família vaja.
El meu germà i jo farem tota la marxa i Tere, Rosa i Marc faran fins a Prades, i després natros els anirem a buscar.
A partir del dilluns ja faré molt poca cosa, només esperar que es faci dissabte per donar el "pistoletazo" de sortida.


3 comentarios:

Trail Roquetes dijo...

Si la sendera és molt estreta.. millor no hi fiqueu la caravana.. eh.. jaja.

Trail Roquetes dijo...

I a la vicepresidenta.. no mos la canseu molt.. a vore si dimarts no podrà firmar

Trail Roquetes dijo...

Al final de la darrera entrada del blog tenim un video per tu...