martes, 28 de junio de 2011

Sóc un afortunat.

Ho he dit infinitat de vegades que sóc un privilegiat, però a més a més tinc molta sort, sort d'estar rodejat de gent que fa que la meva vida sigue molt fàcil.
Dic això perque avui m'he anat a visitar i veure el que tinc al peu, la veritat d'entrada m'ha assustat, ja que m'ha dit que el tinc matxacat! però rapidament m'ha dit que em vol veure tots els dies durant 15 dies i que al setzè dia estaré corrent. No m''ho podia creure i fins i tot m'ha donat la mà. Si no hi ha cap contratemps d'aquí 15 dies ja podré correr!!!! No tinc res greu, tinc els tensors dels dits torturats, inflamats fins al màxim, però en dos dies més m'ha assegurat que ja no hi haura inflamació, a partir d'allí recuperació.
He de reconèixer que este fet a persones els hi pot durar molt de temps, entre que els hi donen hora per al metge, que els hi donen hora per tractar-ho etc. Però si tens amics on recolzar-te.... "allí on vaigues dels teus n'hi haguen".
Això desgraciadament funciona així i per sort tinc molts amics.
Tinc ganes d'anar a UTMB amb garanties i no puc descuidar-me. Si demà estic preparat, no esperaré un altre dia, ja que el motor demana gasolina.

7 comentarios:

Ferran dijo...

Bentornat amic! Jo no sóc creient però si ho fos diria q Deu t'ha lesionat perque tot hagi estat encara més bonic amb l'aportació de ton germà...de la resta de l'equip també.

Una abraçada ara virtual i espero donar-te-la pronte en vivo y en directo!

FELICiTATS!!!!

Trail Roquetes dijo...

eixe cap cabilant.. me fa tremolar..ai ai.

Anónimo dijo...

Primer que tot felicitats puça, el que heu fet no té preu. M'he n'alegro que la lesió no sigui greu, així que pronte ja et veurem entrenant per estos camins!!!

Gràcies per portar el nom de Roquetes per tota Catalunya!!

Albert Giné dijo...

Ferran gràcies per tot, hi ha una dita que diu "no hay mal que por bien no venga"
Ens veiem.

Albert Giné dijo...

Trail Roquetes ara el cap esta vremat però deixa-li uns dies i.....


Anònim, gràcies! una de les coses més boniques es això, fer sentir el nom del teu poble per allà on vas.

AlbertB dijo...

Només 15 dies!!!!Molt bé, m'alegro moltissim!! No et donará temps ni ha desentrenar-te!el descans suficient per recuperar-te de l'esforç i sant tornem-hi!Al final ha sortit tot rodó!!

Albert Giné dijo...

13 Albert 13! Pareix que estigue fent la mili, només faig que taxar dies.
Ens veiem prontet.