miércoles, 1 de junio de 2011

"Vull disfrutar del camí"

Jo sé que el repte que estic a punt d'empendre ni serà fàcil ni em donaran res a l'arribar a meta, ( sort que no ho fem per això...), per això que he escrit aquest titular.
Passaré 15 dies fora de casa on el camí es farà llarg, molt llarg i tinc clar que m'ho he d'empendre amb il.lusió, caràcter, tindre clar que hi haura dies dolentíssims, dies que hauré de tirar no sé jo ni de que, però tot això m'ha de servir per a millorar, per apendre, per valorar el que estic fent i per sentir-me viu.
He de dir que estic il.lusionat en empendre ja el camí, estic il.lusionat de vore el suport que estic rebent i estic il.lusionat al veure que al pavellóo cada dia hi ha més kilos de menjar per a els refugiats saharauis, cosa que agraeixo de cor, si tots poséssim un kilet les coses pot ser anirien molt millor.... en fi.

A disfrutar del camí!

No hay comentarios: