lunes, 31 de marzo de 2014

A la Pobla vam veure on estem, ara més que mai a pencar!!

Ahir diumenge vam anar a córrer a la Pobla de Massaluca, cursa ràpida de 21 km i 700 possitius que em va servir per veure on estic.
Una cursa que he fet 6 cops de les 7 edicions que porten ja que ens tracten com a casa!
Una cosa tenia molt clara, no volia acavar la cursa sucarat! ja que avui he de sortir a entrenar però si que vaig anar al 80% ....o més i tot! tampoc volia caminar ja que si ho feia voldria dir que m'havia passat de ritme i no, no ho vaig fer.
Vam sortir i de seguida m'adono que la gent durant aquest temps que jo estava parat ells no han fet el mateix....be, m'alegro per vatros! però jo ara he de patir les consecuencies, deu meu, com córrer la gent!
Jo vaig a la meva i sense obsesionar-me per res ni ningú vaig absorvint kilometres que es del que es tracta, al mateix temps també vaig atrapant corredors cosa que no em distreu ni em fa accelerar el meu pas, jo xino xano.
Al final vaig entrar molt "sanceret" a meta, objectiu complert! vaig fer-ho tot corrent i vaig notar-me milloret, el temps 1h44;01 a 13 minuts de cap de cursa!! per mi són un mon però ja tinc una motivacíó més, anar retallant!

No hay comentarios: