lunes, 17 de marzo de 2014

Per arribar a disfrutar, primer gaudirem del sufriment

Avui será una crónica llarga...ho sento! però hi ha molt que contar.
Tot va començar el dia 27 de febrer sols tres dies despúes del dia "X" que vaig rebre una trucada d'un amic de l'epoca ciclista ( Marc Martínez ) tot un crack! i em diu si vull correr l'ultra trail de Xerta, li tinc que dir que fa tres dies que hem enterrat a la mare i que fa 8 mesos que no faig un sol km.
Hem diu que es per correr per una marca, que m'ho penses! però jo li vaig ser molt sincer, no estava per fer una cursa i menys un ultra, a 15 dies vista! .......jodeeer però ja vaig començar a notar un formigetg que feia molt temps que no notava. Al dia seguent es fica en contacte amb mi el Dani Buyo (màneger equip DYNAFIT) i m'anima a córrer, a sumar km! ara si, em vaig dir a mi mateix.
Les oportunitat i les coses arriben quan menys ho esperes i que es recorden de tu en un moment així es valora el doble. Després de parlar-ho a casa i en la familia decideixo posar en marxa el motor.
Amb Dynafit hi ha un projecte a dos anys, per fer-ho molt be a una prova el 2015 i mentres tant anirem ficant-mos en forma, d'aqui 5 setmanes faré UT Barcelona.
Amb el meu equip del Trail Roquetes no canvia res de res, simplement que per algunes ultres canviarà la vestimenta, els sentiments son els que son.
I....arriba UT DE LES FONTS em presento amb 8 dies d'entrenament, de locos! però al no tenir cap presió, sols sumar km em dona certa  tranquilitat tot i estar preocupat de poder cumplir l'expedient.

Divendres nocturneta:

23 km que faig amb 1h 53 al arribar a meta em trobo ja un poc adolorit, potser massa ràpit per mi? tenia clar que al arribar a meta la sensació que volia per mi tenia que ser com la de l'arribada d'un entrenament i....va ser més!!

Dissabte etapa reina Trail de 70 KM I 4000+

Dissabte si que estaba més preocupat, potser per ser coneixedor del perfil....però vaig poder acabar amb 9hores 49 minuts vaig tenir mals moments ( culpa meva ) de no menjar a l'hora que ho demanava el cos i el volguer arribar a Alfara va fer que arribes "grogi", per sort després de jalar 5 bocadillos que va fer Leo en molt de carinyo el meu cos va començar a respondre i va fer els ultims 16 km a bon ritme, etapa enllestida!

Diumenge Cursa de les Fonts

Per endavant 27 km i 1650 possitius, res, ja estava segur de fer-ho! es més l'últim dia em vaig trovar ja millor ( potser que ja portava 93 km més a les cames ) no se, però vaig arribar amb 3h 19 minuts Content, havia pogut acabar.
Ara estic mooolt adolorit, cosa llògica, però amb ganes se sortir demà ja amb bici. Lo cap el tinc intacte!! seguirem sumant sense dubte i d'aqui un temps esperem estar per fer coses boniques.

Gràcies a tothom pels seus ànims, entre felicitacions i pésams ha sigut una bareja de suport incondicional cap a la meva persona, ho agraeixo molt!!

Als companys del trail i les seves incondicionals seguidores que enlluernen els controls i em fan sentir orgullós d'aquest color groc.

I per acabar a l'organització de l'UT DE LES FONTS aquesta cursa ha agafat un altra dimensió, impresionant! Karim un dia recordaràs el que vas engagar i t'emocionaràs ....ara ja es la cursa de tot XERTA



  
He tornat i per mi estan tots dos al meu costat

    

2 comentarios:

Jeremies dijo...

Ole ole i ole!!!

Leo dijo...

Moltes feliciotats Albert pel repte aconseguit. Tu pots en tot. La crónica molt xula i els bocadillos je je !!!!Una abraçada crak.