lunes, 10 de marzo de 2014

Marxa Castells de la Segarra

Tornar a córrer 8 mesos després  i començar en 54.5km no es el millor, no es  l'aconsellable! però bueno, un quan no te remei....
Vaig marxar dissabte a dormir a Guissona a casa un amic que em va facilitar tot i més per sentir-me comodo. Al mati ens vam despertar i cap a la sortida, molta gent ( 2500 persones) per fer la marxa! cadascú al seu ritme però amb la ment en l'arribada.
Surto enraderit, tranquil i sense cap preocupació, vaig adelantant a gent sense anar forçat, em motiva! però fins al km 24....... que tenia als dos corredors cap de cursa a 20 segons. Alli vaig veure que ja s'havia acavat la "marxa" per a mi ja que no quedava benzina i em quedaven 30 km!!!!fico reserva i en un puntet de gas regulant fins a meta.
El cos es volia despegar del cap, ja que les ordres que li arribaven no les asimilava, el cap només volia que tires! però el fisic i les cames......
Vaig arribar molt, però molt adolorit, tant que sols em venia al cap L'UT Xerta, no sabia si feia be en anar-hi, vull pensar que demà ja sols pensaré amb l'ambient de la sortida! però caminant/deambulant cap al cotxe ho veia molt negre.
Del resultat de "l'entrenament" estic molt satisfet, ja que correr a 5 minuts el km durant 4hores 33 minuts després de tant de temps es per estar-hi, les sensacions horribles!!!! cosa normal, ara a recuperar i canya!!!! que això acava de començar........
                                                 Penso que amb tot això avui estaré millor

No hay comentarios: