martes, 11 de marzo de 2014

Primera sortida en bici

Avui i degut a que encara no estic recuperat del "trote" de diumenge he decidit descolgar la bici....bueno la del meu germà.
He quedat en Ximo per acompanyar-lo a buscar la furgo que havien deixat a Morella després d'una patejada de fin de setmana.
 Quan m'he pujat a la bici m'he notat molt extrany, molt! Tant de temps sense bici que a dures penes trobava la posició més "comoda". Hem anat direcció la Senia i fins a Sant Rafel, allí he voltat ja que se'm feia tard, he baixat fins Ulldecona i cap a casa.
Una cosa molt curiosa es que he portat tot el recorregut vent de cara...........bueno això em semblava! ja que les sensacions es com si portes un plat de 60 dents!
Al final 76 kilometrets en 2h30 i 30.7 de mitja que per ser el primer dia ho donarem per bo.....quin remei!
Gràcies a Ximo que m'ha fet sortir de casa i realment m'ha sorprés molt gratament.

No hay comentarios: