sábado, 27 de junio de 2015

Etapa 15: Móra d'Ebre -Roquetes (50km)

Avui tot em pareixia "fàcil": primer, 50 kilometres acompanyat (gràcies Òscar!); segon, acabar a casa: Roquetes; i tercer, saber tot el recorregut que havia de fer. Tot plegat, feia pensar que seria com ha sigut: un dia genial.
La gent del Trail Roquetes que em venien a rebre, em motivava encara més. No estava sol!
He de dir que em sento orgullós de vatros per involucrar-vos tant i tant. El ser un equip solidari és la millor conquesta que podrem aconseguir mai! Gràcies un i mil cops més.
He de dir que he acabat pletòric, motivat, content, etc però com a tots els reptes ha faltat "la guinda": Marc i la seva família! Ha sigut una pena, no mereixia un any més cumplir els anys a l'hospital, una injustícia més! Però la teva festa la farem, no la deixarem passar per alt!
Felicitats rei, per mi ets el més gran del herois. Quan a mi em diuen campió, penso amb tu i m'avergonyeixo,  ja que jo lluito per plaer i tu per viure i això és molt i molt diferent. T'admiro!
Per demà 42 km de "festa" fins la desembocadura i liquidar este bonic, dur i gratificant repte que tenia pendent.

L'etapa d'avui la dedico a la meva dona, ella li dóna sentit a la meva vida, em comprèn, em respecta i m'ajuda amb els meus reptes i amb el dia a dia. Tinc sort de tenir una gran dona i una gran mare. Gràcies amor per tot el que fas i que m'ho dones TOT.  

No hay comentarios: