domingo, 28 de junio de 2015

Repte aconseguit. Etapa16: Roquetes Riumar (42km)

Avui ha sigut l'última etapa d'aquest repte. Quedava per fer una marató fins la desembocadura i l'he fet en poc més de 5hores. He disfrutat molt del dia, he repassat tots i cadascun dels moments màgics que he viscut en aquestes 16 etapes. Puc assegurar que més que un repte ha sigut una aventura, un desafio! He passat per pluja, fred, calor, però sempre sense poder ningú treure'm un somriure.
En tots els llocs on he estat m'han tractat com un rei. Gràcies a tots els hostals, pensions i apartaments on m'heu permès allotjar. Vostre també és aquest repte.
Gràcies també pel respecte, comprensió, solidaritat, suport i carinyo que m'heu donat cadascú de tots vosaltres.
Era un repte gran, per afrontar-lo requeria una motivació enorme. Marc era per mi una motivació descomunal. No podia fallar. He tingut problemes, dolors i molèsties varies,  però totes les guardo per mi, no penso queixar-me per res, seria també ridícula la comparació amb el vertader heroi.
Ha faltat la guinda: la festa. La farem! Espero que la gent no s'oblide en anar-hi per aportar el seu granet solidari, el granet que li donaran sentit a estos 16 dies, 140 hores i 940 kilòmetres.
Durant el camí he començat a planificar un nou repte, estos somnis em donen vida i espero trobar la motivació per afrontar-los. No cal ni dir que la finalitat serà solidària i que escoltaria propostes...MAJÚSCULES.
Agrair al meu sogre l'implicació i l'aportació amb aquest repte (casi 2000km amb cotxe). Moltes gràcies!

I per acabar, la dedicació de l'etapa. Com no pot ser d'un altra manera li dedico a la meva mare, no hi ha dia de la meva vida que no aparegue almenys un instant. He notat la teva espenta, no em deixaves parar. Gràcies! Poc a poc t'aniré tornant tot el que no em vas deixar tornar-te en vida. T'ESTIMO!

No hay comentarios: