miércoles, 10 de junio de 2015

"Preparat" per marxar.

A dos dies per marxar només vull dir gràcies i més gràcies a tots aquells solidaris que faran que el dia 27 sigue un dia inolvidable per a Marc.
Vos deixo el meu correu ( albertgine77@gmail.com ) per a què tots aquells que vulgueu col·laborar en treure un somriure o aportar felicitat a Marc pugueu fer-ho i us invito el proper dissabte 27 a Roquetes a compartir un dia de festa. El Trail Roquetes també estarà al corrent de tot, per tant, qui vulgue participar en esta festa podeu contactar amb ells.
Jo ja no estaré operatiu fins l'arribada del GR 99.
Crec que la feina solidària està feta ( difondre la notícia i la gent que de veritat volia posar un granet de felicitat a esta familia ho ha pogut fer i encara ho pot fer). Una vegada fet tot això, ja estic més relaxat!
Ara  vaig a centrar-me i desconectar de tot, enteneu-me, ho necessito! Vull pau, tranquil·litat i silenci en cada pas. No demano més. No vull marcar-me un objectiu ni de kilòmetres, ni de de dies, ni de res, arribaré quan arribaré! El dia 27 si no he arribat en vindran a buscar i estaré a la festa! (no me la vull perdre) vull veure la cara de felicitat d'esta família, després ja continuaré fins al final.
No tinc res preparat, ni m'he mirat res, ni sé per on he d'anar ni res de res però tranquils això no és cap problema! M''agrada l'aventura.! Tampoc m'he preparat la motxila però acabaré molt ràpid( cargador garmin, dinerets, cargador mòbil, bidonets aigua, mòbil, frontal, paravent ) Res mes, bueno, lo puesto!
Vaig a disfrutar, ja que per endavant tinc
Tindré temps per pensar i gaudir del viatge, són les meves "vacances". Després de la primera setmana de camí, vindran amb una autocaravana la meva dona i el meu fill, segurament el meu sogre també, i ja m'acompanyaran fins al final. Molts no entenen com això poden ser unes vacances, a tots aquells que ho pensen, els hi diria que jo tampoc no entenc moltes coses, com per exemple que un nen com Marc tingue que haver passat per tot això, 

Lo dit: Gràcies a tots i feu que les meves vacances tinguen sentit.
Vos espero el proper dia 27 a Roquetes!

No hay comentarios: