viernes, 19 de junio de 2015

Etapa 7 Logroño - San Adrián

Avui una altra etapa "maratón" 70 kilometrets més fins a San Adrián. Ha sigut una etapa molt lletja, tot pista i asfalt (O kilometres de sender!) Fins al kilometro 45, a Lodosa, no havia passat per cap poble i com he sortit de Logroño a les 7 del matí no havia menjat res, ja que no hi havia res obert, o sigue que 45 kilometres sense poder ingirir res...mal menor! Quan he arribat a Lodosa m'he sentat a un restaurant i els hi he dit:
"un menu per favor!"
Després de dinar he emprès  el camí i poc a poc mentre digeria tot el que m'havia jalat.
Demà voldria arribar a Tolosa, però veurem, porto trote i tot i trobar-me bé vull disfrutar i no obsessionar-me amb números. L'important són els somriures, no jo! d'un principi he dit que el protagonista i el campió és Marc. No seré feliç amb arribar, seré feliç amb els somriures que li treurem a Marc i la seva família. L'arribada d'avui ha sigut diferent, amb el meu fill venint correns a donar-me una abraçada, la meva dona i el meu sogre. Un bon moment per acabar el dia.
Dit això vull dedicar l'etapa d'avui al Trail Roquetes,per ser un club solidari i per fer-me feliç al poder defensar al meu Poble: Roquetes!

3 comentarios:

Unknown dijo...

Vinga crak, Aixo ya es teu !!!!

Trail Roquetes dijo...

Gràcies a tu Albert, tu ho fas possible company.

Trail Roquetes dijo...

Moltes, gràcies Albert.