lunes, 8 de junio de 2009

KIKO ETS IMPRESSIONANT, EL RECORD INCREIBLE


Ho vaig pronosticar, havia de ser ell, era per mi el gran favorit i .... sí va aconseguir-ho però de quines maneres, va ridiculitzar els anteriors registres com si fosem aficionats de les muntanyes que un dia vam fer la nocturna, de veritat impressionant.
Li vaig trucar el dissabte a les 12 o la 13h per animar-lo i desitjar-li sort i dir-li que tenia un dia perfecte per aconseguir-ho però no vaig poder parlar amb ell, jo estava en contacte amb la cursa i tenia tot l'informe detallat. Quan es va acabar també li vaig trucar però tampoc vaig poder parlar-li (no vull pensar que ara es farà més inaccesible per este record....jeje) ja mos parlarem que hi ha molt a contar. Pels temps que he vist, es veu que el nivell no para de pujar però Kiko sempre ens mira de dalt, sempre ens porta aventatja.
Jo l'únic que puc dir és que l'any vinent si vaig a la Marató dels Sables quan torne aprofitant la forma intentaré provar-ho, aquest any tenia cames per millorar el record, però no este temps, segur.
Tambe m'alegro molt per Belen perquè és una competidora nata i si es fica algo al cap......ja l'ha liat, la recompensa el record que has aconseguit, moltes felicitats.
Hi ha tots els que l'heu corregut, debutat, disfrutat, també felicitats ja que és una cursa diferent.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

i tant diferent, com que no es una cursa sino una travessia

puça dijo...

D'acord es una travessia però la gent li fica més ganes a esta travessia que a cualsevol cursa, jo el primer.

Antonio Romero dijo...

Creo que se debe felicitar siempre a las personas que mejoran una marca, pero creo tambien que nunca se debe rediculizar los registros anteriores que existian anteriormente. Ante todo muchas felicidades, aunque creo que es un comentario desafortunado.

puça dijo...

Es una manera de dir les coses, nop crec que sigue un comentari desafortunat, més be al contrari, es una manera de destacar-lo pel que ha aconseguit sense voler ofendre els demes, m'estaria ofenent a mi mateix ja que jo tenia el record d'esta marxa.

Anónimo dijo...

pues entonces aun me lo pones a huevos,,,, menudo recordman estas hecho cabron, ja me diràs tus formulas