jueves, 4 de junio de 2009

Una decisió difícil : no correré la nocturna




Pot ser enguany era l'any, l'any d'intentar l'assalt a la nocturna, l'any on penso que tinc les cames per provar-ho, a més diuen que farà el temps idoni, però no podrà ser, qui algo vol algo li costa.



A mi em costarà esta cursa que tant apreció i que tant m'ha donat com és la travessia de Fredes a Paüls, em sap greu i molt greu NO PARTICIPA perquè any rere any ha anat a més i ara per ara és una prova indispensable per molts, només cal veure el llistat d'inscrits i les ganes que li fica tothom per poder-hi ser i millorar els seus registres.



Aquí la UEC TORTOSA té molt a veure, les proves que organitza són la referència de tot el territori ( marxa del port, cursa de Paüls, travessia nocturna Fredes- Paüls) però tinc motius per descartar-la i són els seguents:






1/ Ja que no vaig a la boda del meu amic Ramon perquè coincidia amb la cursa del llop, doncs ara la nocturna em coincidia amb la despedida i ja no podia ser una altra falta.






2/ Vaig super atrassat amb bici de carretera i caiac hi he quedat que dissabte faria de bon de matí 120 km en bici i diumenge un bon entreno de caiac, si fes la nocturna no podria i el temps se'm tira a sobre.






3/ L'objectiu prioritari és la cursa del llop i això vol dir que tinc que sacrifica coses.






D'altra banda espero que algun company dels que heu nombrat aconsegueixi el record de la prova així tindré un motiu i un objectiu de cara l'any vinent, espero que sigue KIKO (li tinc més simpatia) i espero que tots els records i bon ambient es milloren per a tots, que disfruteu molt amics.

3 comentarios:

marten dijo...

anim albert,a la vida hi han prioritats,i al teu amic no el pots falla,aixo si oco en lo que fas a la despedida.anim i salut

MARC BALAÑÁ dijo...

Tens tota la raó del Mon, i tu ho saps ben be, que no hi ha un pa que no ho valgui una coca.

Només tenim un cap, un cor i unes cames i ui tot ho vol tot o pert o quien mucho abarca poco aprieta.

Ni que el cap ens faria correr a tot arreu i més....Cal tenir ceny i fer cas de les lleis bàsiques de l'entreno....El descans, per poder rependre mes fort.

SORT I OBJECTIU CLAR !!!

puça dijo...

Gracies Marti i Marc esperem que tant d'esforç, sacrifici i desicions complicades tinguen una satisfacció final.