domingo, 2 de mayo de 2010

Un dia de massatge com un dia de series

Moltes vegades quan em toca massatge tremolo.
Hi ha moltes classes i maneres de fer massatges, esportiu, relaxant, descarga, etc.
Molta gent sobretot els deportistes, van al massatgiste quan estan carregats, es noten cansats o pesats de cames i jo els hi dic:
- que, heu patit al fer-vos el massatge ?
- no, no gens m'ha respost més d'un, pues si has anat per este motiu i no t'han fet malt has fallat amb la classe de massatge o realment no estaves mal.
Jo que només vaig al massatgiste per a fer-me massatges de descarga desde que em desperto fins que m'he l'han fet estic pensant amb el massatge, amb el sufriment que m'espera, miro el rellotge i no passa el temps, no li cal dir on em fa malt per que veus que la seva ma no surt de la "llaga" pareix increible que tenim que patir hasta per fer-mos un massatge, al damunt li pagem per fer-mos mal, després surts i penses, no torno! hi ha les 2 setmanes la mateixa historia, serem "masoques"!
Als 2 dies quan veus que les cames van " soles " et dius:
a valgut la pena anar al massatgiste.
Aqui a Roquetes hi han 2 bons massatgistes un es Carlos que o fa a hores soltes quan pot i l'altre es Ramon que te un centre al costat del canal que es diu kirofis, o sigue que ja sabeu no deixesseu que ús exploten les cames, cuideu-les! com si fos el motor del vostre cotxe.

2 comentarios:

Eric Vela dijo...

Quina raó tens!! Jo també temo els massatges!jajaja

Anónimo dijo...

Veig que no sóc l'unic, ja, ja.

Albert.