viernes, 29 de octubre de 2010

A 6 el km...

Ahir havia d'anar a entrenar i em va trucar Nando per si volia anar amb ell per la via verda 1 horeta.
Nando, que fa temps q arrastra problemes amb els peus, volia anar suau i li vaig dir a 6 el km et va bé? i em contesta:
-hoooooomeeee
-doncs a 5 el km llavors, li vaig dir.
-vale ok em va bé, quedem a les 19.30 a la porta del gym.
Resulta que al final també es va apuntar el meu germà i tots tres vam sortir direcció a Aldover.
El primer percans és que no vaig agafar el garmin i no sabia al ritme que anàvem i l'altre era que era fosc i no vaig vore que s'havien quedat. Total, vaig arribar sol a Aldover i al poc rato arriba el meu germà que diu:
-joder pensava que era un entreno, l'últim km m'ha sortit a 3.49 i el ritme mig fins aquí de 4.05.
Això de no portar el garmin va bé.
 Nando va arribar tot seguit i vaig notar que havia forçat i li havia sortit més ràpid del que pensàvem de bon principi.Cada dia està millor i ojo al km vertical que se'l coneix bé.

Total 15 km a 4.15 i vaig sortir content de l'entrenament, molts estiraments i abdominals i.....a sopar!!!
Bueno este cap de setmana canya,canya.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

marikita vols sorti a entrenar dsabte al mati?

frad-nand dijo...

La veritat es q me va anar molt bé quedar en vatros (encara que us vaig poder seguir molt poc rato), doncs d esta manera sempre inconscientment un tira una mica mes que si va tot sol. Lo que no savia es q anant a Aldover tb havies despenjat a tun germà! Tu si que fotràs un tiempasso si fas el kmV! Ens veiem crack

Javi dijo...

Eh!! Nand si a despenjar li dius 7 segons, pos bueno despenjat!! tot s´ha de dir que ............ara per ara i encara que no entrene te mes ritme que jo