miércoles, 27 de octubre de 2010

Els entrenaments amb grup

Com enyorava tot això, la meva gent, els meus amics, el nostre terreny i disfrutar amb tot per fer kms i kms.
Ahir va ser això els mítics entrenos de dimarts i dijous que tant de companyerisme han fet al llarg dels anys i que no s'han de perdre. Va ser una volta distreta, on vaig poder comprovar q tinc un frontal boníssim, degustar les primeres mandarines, comprovar q Mauro està fort i no té calambres, i q Montse no para mai (excepte lesió).
Vaig sortir un ratet abans q ells i així fer uns kilometrets més, al final van ser 17 km a ritme suau que és el que he de portar ara mateix.

3 comentarios:

elena dijo...

Hola Albert, ja veig que tornes a estar actiu.. quan de temps..a veure si ens veiem i m'expliques cosetes..

muak

albert gine dijo...

Hooooombreeeee claro que si! a vore si vinc avui a l'entreno i sino un altre dia

albert gine dijo...

Hooooombreeeee claro que si! a vore si vinc avui a l'entreno i sino un altre dia