martes, 26 de octubre de 2010

Series. Series?

Ahir després de treballar (què ràpid et toca posar al puesto ) vaig voler fer un entreno amb unes series de km. Al final van ser 10 després d'escalfar 2km. Vam començar de menys a més i al final vaig adonar-me que ho havia pogut fer ja que tenia dubtes, el que parlavem: caaaaaaaappppppp!!!!!!!!!!!!

2 series d'1km a 4.10 descansant 1 min
2 series d'1km a 4.00 descansant 1 min
2 series d'1km a 3.50 descansant 1 min
2 series d'1km a 3.40 descansant 1 min
2 series d'1km a 3.30 descansant 1 min

A l'acabar vaig fer 2 km més tranquil per recuperar les cames que em cremaven, però amb una somriure que no podia dissimular.
Un dia més a la saca!!!!

2 comentarios:

Ferran dijo...

Coneixement!! Has fet alguna cosa per kiwiland? Si no, coneixement que cal una bona base abans de ficar-s'hi sense perills de lesió...però com te n'has sortit me callo.

Una abraçada,

albert giine dijo...

Ferran q tu estes series les fas descalç.

Jo et diré q vaig acabar cansat imaginat com estem.