sábado, 23 de octubre de 2010

Primer entrenament post boda

Avui he sortit a córrer un ratet i vaja quines sensacions que he tingut però bueno, no vull ni crec que hagi de queixar-me.El que sí tinc clar és que sé el que vull, sé el nivell que vull tindre i, per tant,  sé el que he de fer, així que..... FAENA!


Segur que molts de vatros heu estat temporedetes sense fer esport i quan heu tornat heu pensat o dit: déu meu com estic? o com he pogut perdre tant en tant poc temps? És llavors quan heu de ser forts de cap i començar dia a dia a entrenar, fins que torneu a estar al nivell que teníeu o creieu que hauríeu d'estar, en fi, el que us omple esportivament parlant.

Quan avui he arribat a casa he pensat Albert tens molta feina a fer! Però he de dir que si d'alguna cosa estic fort encara és del cap, ja que he sortit i al final m'han sortit 23.5 km 2 hores d'entrenament amb uns 700 mts de desnivell+  demà més i així fins aconseguir el que un busca.

Sé que el més fàcil és deixar-se anar ja q no et trobes bé i costa molt més guanyar el que has perdut, però us he de dir que jo no seré d'estos..........

2 comentarios:

Ferran dijo...

Bentrobat! Pos ja ho saps, tocarà patir una mica al principi q ja mos agrada i de seguida, q ets jove, et posaràs en un punt de forma. Constància i sacrifici. Què t,hem d,explicar!

Albert Giné dijo...

Ferran ara entenc el q et volies quedar a NZ.... però quan he tornat he vist q he d'entrenar fort, ho faré!