jueves, 11 de noviembre de 2010

Al taller !

Ahir vaig tenir que parar amb els entrenaments per fer-me una revisió general, primer que tot vaig anar al fisioterapeuta a que em mires caderes, esquena i coll i bueno millor no recordar-ho perquè el meu cos cruixia com un ós a la boca d'un gos, quan va acavar em va dir:
-fill meu no no se com collons corries! estaves tot descompensat i més engarrotat no podies estar ja.
Per això he vingut li vaig dir. Pues la próxima vegada no apurigues tant, va contestar-me.
Al marxar em va recordar per si no ho tenia prou clar que tenia que estar 48 hores sense fer res.
Inmediatament vaig pensar que era també el moment de fer-me un massatge i ja que tenia que estar parat.....pues que millor que acabar d'engrassar la maquinaria i avui m'he fet un massatge de descarga, penso que per al fin de setmana estaré ja en condicions de provar que tal li ha sentat este canvi d'olis al motor i també el retoc a la direcció, jaja.

No hay comentarios: