jueves, 25 de noviembre de 2010

Proper repte aplaçat!!!

He hagut de meditar-ho molt, però el repte de la volta a Catalunya el deixaré per més avant, no penseu que l'abandono no, no, ni molt menys! L'aplaço per al mes de juny-juliol, ara mateix no veig possible poder-ho fer al mes de Febrer , tal i com tenia previst. La causa és el poc entrenament que porto, degut a motius varis.

També he estat mirant les curses que hi ha a la vista i m'apeteix competir o sigue que ara entrenarem dur per les properes fites que m'he marcat que seràn les següents:

28 novembre 2010 Mitja Marató de Tarragona
12 decembre 2010 Mitja Marató de Salou
19 decembre 2010 Mitja Marató de Vilanova ( per confirmar )
31 decembre 2010 Sant Silvestre Tarragona
16 Gener 2011 Cursa de Campredó
30 Gener 2011 Cursa de Benifallet

A partir d'aqui augmentaré els volums en busca del repte (1400 km en 14 dies fent la Volta a Catalunya ) i deixaré de competir tant , ja que a l' agost voldria fer també UTMB.


Miro tot el que he escrit i pareix que tindré un estiu molt mogudet.....

3 comentarios:

forest dijo...

Menudo reto que te has planteado Albert,muy bien,estaré al tantyo.Saludos.

Chisco dijo...

joe, jo amb acabar la primera ja sere el mes felic del mon!!! Ens veiem a la sortida.... i espero que a la arribada!!!
Per cert... felicitats, que al final diumenge crec que no te vaig felicitar quan te vaig veure.

Fins diumenge superman!

Albert Giné dijo...

Gracias Forest! ire informando.

Ens veiem diumenge i t'esperaré per vore´t creuar la meta, sort.