jueves, 4 de noviembre de 2010

Quina sensació més bona et queda després d'un bon entrenament.


Aquesta foto es arribant al coll del Vicari, pronte per aqui pasarán volant.



Sempre s'ha dit que com més et costa una cosa més valor i satisfacció li dones.
Doncs amb els entrenaments pasa igual, com més durs són més satisfet et quedes quan els acabes i això m'ha passat avui a mi.
Fisicament no estic encara per fer entrenaments de qualitat però sempre tinc un dimoniet que em diu:
- Vinga noi ficat les zapatilles i espavil!
Avui volia fer series, les cames em deien que no, el cap em diu que si!, i......en cas de dubte, sempre deixo que mani el cap.
Al final he sortit i després de fer 15 min d'escalfament he començat a fer les series ( 8 de 1 km )
M'han sortit a 3'31 les 8 hi he recuperat fins a 5 min es a dir 1 minut i mig.
He acabat molt fatigat, molt però mentres anava recuperant fins a casa hem sortia un somriure, "he vençut a les cames"pensava. Ara ja només penso en demà.

No hay comentarios: