lunes, 15 de noviembre de 2010

Marxa del port

Hi havia moments que més que una marxa pareixia una cursa.
Aquí estic detràs de tot amb un nen al coll, perquè el seu pare em va confiar que el portes, ja que ell va haver de carregar l'altre fill més gran! A la foto es poden veure davant de tot.


Per mi este any va ser una marxa del port diferent, ja que vaig anar de "cierre" traient les cintes juntament amb la meva  dona, Ivan i Laura. Com estic acostumat a córrer-la, pues va ser molt diferent.
La qüestió és que vam passar un dia a la muntanya que és el que ens agrada, amb amics i amb un ambient boníssim.
Molt bona participació, gran organització i l'any vinent més.

2 comentarios:

Unknown dijo...

Hola, jo sóc lo pare del crio. Moltres gràcies.... per no córrer aquesta vegada. Salut. Juanjo Navarro.

Albert Giné dijo...

Gràcies a tu per aficionar als teus fills a la muntanya. Sens dubte que els hi fas un favor. Fins la pròxima, Juanjo!