jueves, 19 de enero de 2012

Els dies van caient...

Avui entreno molt suau (10km) quina sensació més bona arribar a casa pensant que hagués pogut fer-ne uns quants més, cosa impensable fa 1 mes.
Avui fa exactament 18 dies que entreno i la veritat he notat milloria, tant física com muscularment i si tot continua així en poc més de 2 mesos ja podré competir amb "garanties" o sigue just abans de Sables, això si no és complica res, esperem que no!

Veig la llum al final del tunel

Vull agrair tot l'esforç que està tenint Jesús, osteòpata i fisioterapeuta del Centre Rehàbil, i les seves ajudants, Anabel i Àngels, amb la meva recuperació. Tots ells tenen tantes ganes com jo de que em recupere, gràcies.

Entrenament 19 de gener de 2012

10 km
49minuts 50 segons
4.59 ritme
500 abdominals
150 lumbars
20 minuts estiraments

2 comentarios:

elena dijo...

m'alegro moltissim Albert!! Al final hem posat coneixement i tot! Jeje. Que be ens sentim quan tenim bones sensacions! Jo avui a l'entreno tb me quedat en ganes de mes, pero era lo que tocava i ho he respectat.Al final paga la pena.:-)

Albert Giné dijo...

Coneixement? no,no el que passa es que ja no vull estar més parat