sábado, 7 de enero de 2012

Primera mini pàjara

Avui hem anat amb btt el meu germà i jo, ja que si anava a córrer em passaria de km, esta setmana en toquen 70 i en porto 50 i demà diumenge vull fer la primera tirada de 20 km o sigue que abans de no fer res, he preferit anar amb la bici.
Li he dit que voldria fer 70 km, així aquesta setmana seria el mateix kilometratge a peu que amb bici. Hem decidit que aniríem direcció casetes velles i quan portaríem 35 km pegariem la volta. La veritat és que hem anat a bon ritmet fins que 4 km passat l'àrea de la vall hem voltat.
A la tornada li he dit de parar al Mas de Barberans a reomplir el bidó, llavors ja li he comentat que no tenia bones sensacions però total queden 20 km de baixada......
Al sortir del Mas hem trobat a un grup de ciclistes que anaven cap a Roquetes ( Chavarria, Vericat i companyia ) i parlant hem decidit baixar per la carretera i pifiada!! Tot el rato a 50 km/h amb la btt que no donava més (i jo tampoc) als 6 km m'he quedat i el meu germà que encara aguantava m'ha esperat, m'han matxacat! A més ja portava un pajarón de cuidado, dos km més endavant he vist una finca de mandariners i la bici ha derrapat sola, he deixat el mandariner verd, abans d'arribar-hi tenia un color més taronja. En fi, que he arribat a casa tocat.

Així a quedat més o menys després de fer-li una visita d'urgència

Tenia bona imatge abans d'arribar jo, jaja

Total entrenament 7 de Gener 2012

          64 km
Ritme Mig 23.95 km/h
750 desnivell +
2h 45 minuts
20 minuts estiraments
200 abdominals
100 lumbars

1 comentario:

Anónimo dijo...

T'has degut fotre l'herba del terra i tot no? pel que es veu ?