sábado, 10 de marzo de 2012

Ahir per moments vaig tornar a sentir-me corredor

Arribant a Aldover amb el grup capdavanter
Sortint d'Aldover cap de cursa (km 15)

Bueno seguim progresant i ahir divendres vaig fer la nocturneta, una de les tres proves de que consta http://www.utlesfonts.com/es/
Aquesta prova tenia 24 km i un desnivell positiu de 350 mts ( corredora!) però el fet de ser per la nit i per molts senders fa que no pugues correr tot el que voldries.
Tenia clar que volia provar-me, sensacions, ritme, coses que només en cursa es veuen i la veritat vaig quedar satisfet, no vaig guanyar com l'any passat ni molt menys però el "gust" que em queda es semblant ja que vaig fer sols 2 minuts més respecte l'any anterior i fins al km 16 vaig anar amb el grup capdavanter, allí faig tenir que ficar "la reserva" i regulant la llum que estava al roig viu vaig arribar a Xerta, queda moooolt però he fet un petit canvi a millor. Al final 9º a menys de 3 minuts del guanyador, un gran KIKO.

Entrenament divendres 9 de març

24 km running
4.13 ritme mig
1h 43 minuts
350 desnivell+

Avui dissabte i sabedor que per precaució no faria l'etapa llarga ( 70 km i 4000+) m'he axecat a les 9 del mati i he agafat la btt per anar direcció a Pauls a veure passar els corredors i animar-los, de passo he sumat 2 horetes d'entrenament sense tindre cap molestia del dia anterior.

Entrenament dissabte 10 de Març

50 km btt
2 hores
25 Km/h
370 desnivell +

Demà diumenge veurem si fem la cursa de les fonts o reservem articulacions i anem amb btt, dependrà de si veig perill en tenir un mal dilluns, ja veurem.
                                     

No hay comentarios: