domingo, 11 de marzo de 2012

M'estaré tornant bon xiquet?

No sé  què està passant però algún canvi he fet, ja que pensant com em trovaba avui podia haver fet la cursa de les fonts amb bones condicions, però no l'he fet! i per què?
Doncs sabia que si em posava el dorsal tindria un problema per aturar l'adrenalina i per evitar un esforç i un risc i per perdre més que guanyar, he decidit no sortir. Mmmmmmm què extrany! pot ser estic aprenent dels errors? pot ser Sables està molt prop? no sé però sincerament crec que he acertat no sortint, ja que el perill de fer esclatar el "motor" al posar-lo en temperatures altes era molt probable i jo això de reservar.......
Això no vol dir que no hagi fet els deures, que els he fet, però els que millor em van per al meu objectiu.

Entrenament diumenge 11 de març

40 km btt
2 h btt
20 km running
1h 45 min running ( entrenament per platja )
30 minuts estiraments
500 abdominals

2 comentarios:

Trail Roquetes dijo...

El tiempo lo cambia todo, excepto algo en nosotros que siempre está sorprendido por el cambio.
Thomas Hardy

A los elefantes les cuesta mucho adaptarse, las cucarachas sobreviven a todo.
Peter Drucker (1909-2005) Escritor y consultor austriaco.

Cuando uno se da cuenta de que algo no marcha, tiene que estar dispuesto a rebelarse y arreglar las cosas. En cambio, lo que vemos es una queja eterna, una crítica eterna de lo que no marcha bien, cuando lo cierto es que no todo anda mal, hay cosas que van mal y muchas otras que van bien; y el principal motivo de que algunas cosas no funcionen es la propia incapacidad de los hombres para adaptarse a la vida que ellos mismos han creado, esa es la verdad.
Roberto Rossellini

Nada es permanente a excepción del cambio.
Heráclito

"Adaptarse, no siempre es fácil; gran virtud, el que posee ese don".
José Mario Giannattasio.-

«Sé agua, amigo». Bruce Lee: "No te establezcas en una forma, adáptala y construye la tuya propia, y déjala crecer, sé como el agua. Vacía tu mente, se amorfo, moldeable, como el agua. Si pones agua en una taza se convierte en la taza. Si pones agua en una botella se convierte en la botella. Si la pones en una tetera se convierte en la tetera. El agua puede fluir o puede chocar. Sé agua amigo mío".

Albert Giné dijo...

Molt però que molt bo, seguim!!!