jueves, 1 de marzo de 2012

El millor menjar! (quan no hi ha res més, claro)

Vos puc assegurar que no són dolents del tot i que t'aporten el que necessites per tirar una prova com aquella endavant i amb el menys pes possible
Aquests sobres són el menjar liofilitzat que amb poc més de 100 grams tenen 500 kcal més o menys, depenen dels ingredients.
Ja tinc triat tot el material, menjar inclòs....que vaja tela només de recordar, però en fi allà on vaig quan portes una setmana es com la paella de la mare d'un diumenge.

Aquest any aniré més limitat que l'any 2010, ja que penso que li puc reduir de 800 grams a 1kg la motxilla, (l'esquena ho agraïrà, la panxa no crec...) però hem de "llimar" temps i la motxilla pot ser un factor ja que el físic serà el que serà.

No patiré més gana que altres, és saber triar el menjar i que com a mínim demostres 2000 kcal diàries, jo a més portaré algún extra ja que l'experiència em diu això, res important, però el fet de menjar algo diferent s'agraeix una barbaritat!
                    La gorra fonamental per protegir-te de temperatures que arriben fins als 50 graus.

PD avui mirant fotos, correus, escrits de gent, etc, m'he dit "me penso que ja estic recuperat!" quina barbaritat d'energia que he rebut, bbbbuuaaaaa!!!!!!!!
Una de moltes fotos enmig del no res

No hay comentarios: