lunes, 28 de mayo de 2012

Marató Rasquera - Tortosa finalitzada

Marató Rasquera - Tortosa finalitzada, resultat satisfactori, sensacions positives, organització perfecta, temperatura agradable...premis exquisits, voluntaris extraordinaris, resumint gran 1ª edició de la Rasquera- Tortosa, però.....algú dubtava?
Segur que altres només en tot lo jaleo del foc ja haguessen renunciat a fer la cursa, però ells no!
De la marató diré que personalment em va agradar molt ja que al ser poc corredora tinc més possibilitats de fer-ho bé i si de passo et trobes bé ......resultat a la vista.

                                                                     Arribant a meta      

        Però tinc ganes de tancar algunes boques, jejeje d'estes que em diuen coses per exemple com:
-" a vore quan guanyes una carrera! o "ets un segundón".........jeje cada dia em trobo millor i un dia caurà! però ja vos dic ara que no és el meu objectiu, això sempre arriba sense buscar-ho, sense ansia i després de moooolt sacrifici.

Vull destacar 3 cosetes de la marató d'ahir:

1ª El debut de la meva dona en marató i .....de muntanya! on va poder acabar molt bé i en sensacions positives. Ara, avui dormiràa un bon rato, vos ho asseguro!

                                            Mohamed arribant a meta ( l'aprenent del taller )

2º El debut en marató i de muntanya del aprenent que tinc al taller ( 17 anys ) no vos conto l'història de com el vaig inscriure perquè no ho creureu, només vos diré que no havia corregut mai....va fer el 51è IMPRESSIONANT

                                             El meu equip entrant a meta amb la meva dona

3º Al meu equip el Trail Roquetes per tot el suport que li van donar a la meva dona i sobretot als 5 corredors que van fer tota la marató amb ella, ( Ivan, Jordi Ponce, Ricardo,Jordi Bonavila,Jordi Navarro ) que mai van parar d'animar-la i juntament amb la seva companyia van fer possible el seu èxit. Tenia que haver sigut jo el que l'acompanyés a la primera marató però vist amb qui anava em vaig despreocupa i vaig anar tirant.

                                                   Recuperant forces després de la cursa

2 comentarios:

Anónimo dijo...

4. I que cada dia ta sembles mes a un corredor del desert!!! :)

Pau Trummer

Albert Giné dijo...

JAJAJA vos dir?