jueves, 18 de junio de 2015

Etapa 6: Haro-Logroño

He pogut comprovar que el meu cos recupera bé, molt bé diria, ja que avui m'he trobat genial. He sortit a les 7 del matí d'Haro direcció Oyón. He gaudit de cada pas que feia, he pensat amb gent que de vegades em diu:
-"Però si a la velocitat que aneu sempre, no podeu disfrutar de les vistes" Pos los dono la raó, però no hi podem fer-hi res, ens agrada massa la competició! Dit això reconeixo que ens perdem moltes coses....massa!
Avui puc dir que no m'he perdut res, ho he mirat, observat i gaudit tot!
He passat per infinitat de vinyes i més vinyes i per davant de la bodega del vi que tant m'agrada "El Coto".
Ja arrivant a Oyón he trobat un noi que anava amb una BTT ( Borja ) que m'ha fet companyia fins al poble. Hem anat parlant i el trajecte s'ha fet més curt. El problema és que al seu poble no hi havia per dormir tot i que ell ha fet esforços per aconseguir-me un lloc. Llavors al no poder ser, m'ha acompanyat fins Logroño 5 km més. Gracias Borja! Ell treballa a la bodega dels vins Faustino...haurem d'anar-hi!!! Al final 70 kilometrets més a la saca.
Demà intentaré arribar a San Adrián i si no fins on arribe cap problema!
També puja la meva dona, el meu fill i el meu sogre, roba neta...( fa 7 dies que vaig amb la mateixa!) no em caldrà preocupar d'on dormir.. etc etc.
Avui m'ha tocat el sol i fort! he passat de demanar un paraigües a una sombrilla, forma part de l'aventura.
I per últim dedicar l'etapa a la meva colla, amb ells he passat les millors de les meves rises! Aquí inclouria també a SEGURA que amb ell ha sigut amb qui més he rigut en un sol dia. Això va de somriures....com ho porteu per aquí?

2 comentarios:

lluis7 dijo...

Mano...tu tmb ens has fet riure molt sempre,ara ens fas emocionar amb el teu esforç..ja et queda menys i vas fresquet com una rosa!aspavilat i somhi

Anónimo dijo...

Un placer encontrarme con una persona como Albert.En apenas dos horas que e estado con el e aprendido y disfutado mucho.suerte para lo que te queda de desafio, que estoi seguro que lo lograras sin problemas.Gracias Albert!!

Borja