martes, 16 de junio de 2015

4a etapa: Trespaderne - Miranda de Ebro

Tard però aquí teniu el que ha sigut el resum del quart dia d'aventura.
El dia no ha començat bé, ja que esperant unes sabatilles noves que li havia demanat a Tere que me les envies per MRW, han arribat a les 11h30 del matí. Les que porto m'estaven donant "algún" maldecap, per tant, he preferit fer el canvi.
He sortit llavors amb la intenció d'arribar a Baños de Sobrón, però a l'arribar a les 17h15 he decidit seguir i així tindria un poc de fet per demà. La cosa s'ha liat per moments. Primer, entre el tram del pantà de Sobrón i un lloc on havia de creuar el riu, he perdut el mòbil! Vaja putada, no pel valor (era d'estos de habla i escucha, ja que mai m'he gastat un euro en un mòbil), però les fotos, l'historial i agenda és una putada. En fi, més se va perdre a la guerra de Cuba! Avant!
La segona liada ha arribat a l'hora de dir prou, ja que volia parar però els pobles per on passava no hi havia cap lloc per dormir i això ha passat a Villanueva - Sportilla, Puentelarrá, Guinicio, Montañana i Suzana. Llavors,  21 km després venia Miranda ....total 67 km!
M'he trobat bé fisicament, pot ser massa...però content de com està anant tot.
L'impressionant ha vingut quan he arribat al lloc on em quedo a dormir avui. Quan m'han vist em diuen:
-"Tu no seràs el que corres per una causa solidària, no? M'he quedat gelat!!!!!!!! Sí, li he dit amb la boca petita i em diu:
- Sé d'esta història per una amiga meva i ens preguntàvem que quan deuries passar per Miranda, i mira!!! amb què podem col.laborar?
Això pareix una pel·lícula però ha sigut així mateix, encara ara estic fora de joc!
Estem a Castilla Lleó i demà ja arribaré a La Rioja. No sé on pararé, en teoria toca a Haro però es que ja em queda molt prop.....veurem on dormim....demà ho miraré!
Com van els somriures?

No hay comentarios: