martes, 19 de julio de 2011

2ª cursa Cami de la Sirga

Aquest diumenge es cel.lebra la 2ª edició d'aquesta cursa que aquest any forma part del circuit terres de l'ebre de curses de muntanya. Dic això per anima a la gent a col.laborar amb ells, que millor que les nostres terres per passar un diumenge envoltat de vistes i d'un ambient exquisit.
Jo aniré, per fer un entrenament per aqui....... vaig a correr la cursa que no l'he corregut mai i de passo col.laboro amb ells, tots tenim dret a un vot de confiança! ANEM-HI.

2 comentarios:

AlbertB dijo...

Iep Albert!

Això ja roda, començem ja amb la primera curseta!!Això va molt ràpid! M'alegro molt! Vinga que ja tinc ganes de veure't en alguna curseta i anar al teu costat encara que sigui un centenar de metres!jejeje I compte amb el Xavi que ja vaig veure a la cursa del llop que esta fortíssim!:-)
Anims amb el final de la recuperació!

Albert Giné dijo...

Gràcies Albert, tot esta anant prou be, no el que jo voldria però tampoc em puc queixar.
Jo si no pasa res aniré a la cursa de Mora aquest diumenge, ja saps, però a entrenar i provar un poquet que.....no estem per a trotes encara.