jueves, 14 de julio de 2011

Entrenament fet, resultat satisfactori.

Les coses van bé, si este matí sortia del fisioterapeuta amb el permís de caminar pel pla, esta tarde anava a complir les paraules dites però..... "pel pla no", perquè com m'ha agafat tancant la porta de la consulta i no m'ha quedat massa clar, al final el recorregut ha sigut per muntanya.
M'ha acompanyat Tere i hem anat a Xerta, d'allí fins la font de Perera, Font Nova per baixar fins Xerta per on va la cursa de les fonts.
Sabeu a qui ens hem trobat pujant a tot gas? Al meu germa! És petit el món, però si no és a la muntanya on ens hem de trobar?
L'he mirat, he mirat a Tere, les cames i ..... merda! quines ganes d'anar amb ell. Encara no puc, si el fisio sap que anava per allí dalt "em pela" i si me'n vaig corrent, ni te cuento...
Al final 2h 05 min, els 5 minutets de regal ja que a l'hora de fer una ruta més val equivocar-te sempre per més que per menys.
Demà mínim 2 horetes més, primer i pel matí nova sessió d'ultrasons i exercicis de recuperació. Li hauré de dir al fisio que la "caminata" ha anat d'allò més bé.

PD Caminava a un ritme que Tere s'ha passat mitja caminata corrent

No hay comentarios: