viernes, 15 de julio de 2011

Caminar avui és córrer demà

Avui, com ahir, toca caminar! però tot sigue per poder córrer dissabte. Sí, així m'ho ha dit el fisio, si tens paciència avui demà ja podràs córrer una horeta pel pla, clar que sí! li he dit, què he de dir??
Avui el que faré serà caminar 3 horetes, ja que no he sentit que em digués res de temps i demà provarem si és cert que ja puc córrer, tinc moltes ganes, tantes que niomés em falta comprar-me tot un joc de material nou. Pareix com si demà estrenés una nova diciplina i començés una nova activitat, com si anés d'estrena, com si començés el curs.

Ha arribat l'hora de començar de nou, esperem que tot estigue correcte i no hagi de parar de nou

1 comentario:

Anónimo dijo...

Albert quina raò que tens en aquest article, jo, gràcies el meu amic Caste he començat a caminar per poder gaudir dels espais naturals i ara, no es que estigui preparat per baixar i fer un volt amb tu, però crec que aviat, començarè a trepitjar l'accelerador a la cursa de Gelida, ja que no es forta i a la part es solidaria.
De totes maneres quan quedeu amb el Caste ja m´ho direu i jo farè de motxiller.
El Soci del Baix Penedès