domingo, 17 de julio de 2011

Un entrenament "casi" normal

Ahir quan vaig acabar l'entrenament, vaig tenir unes sensacions de poder seguir corrent però havia de ser prudent i quan portava 50 min vaig parar.
Avui però volia augmentat tot: ritme, temps i km per vore si les sensacions que em van quedar ahir eren iguals, i sí, la veritat ées que veig que vaig progressant.
L'entrenament l'he allargat 1h 10 min només 20 minuts més però el ritme ja ha sigut de 5.02 el km i he acabat fent 14 km. Molt content veient les millores que he aconseguit.
Demà anire a fer-me un massatge de descarga, ja que em noto super carregat però abans voldria anar a pujar a Caro amb btt, a vore si em dóna temps.

PD: Querer es poder

4 comentarios:

Trail Roquetes dijo...

...abans a vore si em dona temps de pujar a Caro. Pim pam, pim, pam.... no tens remei....jaja

Albert Giné dijo...

Si vols venir.....ja saps 691684182

chisco dijo...

pfff jo lo vaig intentar l'altre dia i al final vaig plegar cap a casa a 2 kms del cim... el cap deia que si pero les cames....unaltre dia lo tornare a intentar aixo si. Caro 1 - Chisco 0 pero queda molt per jugar. ja saps que tots contents que ja estiguis en marxa unaltre vegada!!! Segur que en no res tornas a estar a tope, pero no cal forzar mes del compte!!!! al ritme del fisio, no al teu!!!

Albert Giné dijo...

Xisco si necesites suport per anar en busca de l'empat ja saps! ànimo.