jueves, 21 de julio de 2011

Demà última sessió d'ultrasons.


Ha arribat el dia X, si tot va be demà serà l'última sessió de recuperació. Han sigut molts dies d'ultrasons, corrents, treballs de recuperació amb el fisio, gel, pomades, antiflamatoris, però per a tot li arriba una fi i la meva pot ser demà.
Estic content la veritat, ja que quan vaig arribar de la volta a Catalunya pensava que la cosa aniria per a llarg i.... mira, ja està.
També he de dir que m'he cuidat moltíssim, i això ha fet que els plaços siguessin més curts. Ara tinc uns 15 dies més per acabar de recuperar el peu però sense deixar d'entrenar i després espero que en 15 dies més estaré al 100%, just per arribar a Chamonix.
Diumenge aniré a córrer la cursa de Móra i faré 24 km serà una prova de foc, a veure com repon el peu i el cos després de tot.
Avui ja he corregut 1h per baix de 5 minuts el km, 4.57 exactament però veure el 4 al davant m'ha fet treure un somriure.

No hay comentarios: