domingo, 25 de abril de 2010


Avui he quedat amb Mauro per anar a Xerta a veure els amics, la cursa de les fonts bé ho mereixia.
Hem quedat que pujaríem en bici i després faríem un seguiment de la cursa també amb la bici, el que no sabia és que Mauro estava taaant fort, al final li he dit:
-"eic, afluixa home"
I sí ha cedit i hem anat tirant.
La cursa ha estat dominada per l'amic Kiko, què gran! i juntament amb Mauro els hem anat seguint per diferents llocs, jo personalment m'he sentit bé amb mi mateix tornant molts dels anims que a mi m'havien donat dies atràs.
També vull destacar lo bocadillet que ens ha donat l'organització a l'avituallament de la font ......ja m'entens no Mauro? i la gentilesa de Mauro amb la càmara, ja que jo com sempre amb els " collons a les mans " ara ell sempre amb la camara a punt......
La meva mare a l'igual que els meus cunyats i cunyada han fet la marxa amb bones sensacions i amb ganes de tornar.
A lo tonto entre pujar a Xerta,  voltar per allí seguint la cursa i tornar  m'han sortit prop de 40 km que jo també els conto com un entrenament, i que bons estos entrenaments!

No hay comentarios: