martes, 13 de abril de 2010

Què he de fer per agrair tot el suport?



Avui no he pogut dormir! Quina animalada de missatges, mails, frases d'ànims, entrevistes dels diaris, trucades i més trucades i el remat, la rebuda al meu estimat poble: ROQUETES. No sé quantes persones hi havia, però potser més de 100 i amb l'alcalde i regidor d'esports al capdavant i damunt aguantant la pluja... em pregunto: però què és això? què he fet? No mereixo això però ja que m'heu fet sentir una persona privilegiada, només us diré que M'HEU DONAT FORCES. GRÀCIES I PREPAREUS! En fi, que he tingut que tornar al dia que vaig marxar i pensar si tot el que havia fet s'havia valgut tot este suport i no ho he sapigut valorar jo, però això ha sigut IMPRESSIONANT.
El temps dirà però crec que el desert m'ha canviat un poc he pogut viure una experiència brutal, he adquirit una riquesa molt gran, valorar les coses! allií un troç de pà sec l'hagués pagat molt car.
També l'enorme humiltat dels més grans esportistes ha fet que molts corredors que els hi agrada anar a llocs per "fardar" reflexionen i hagin d'aprendre de persones com AUBESO, TONI CONTESTI, MONICA AGUILERA, AURELIO i paro perquè els hauria d'anomenar a tots i segur que tots els corredors que els hi agrada treure pit han surtit amb una lliçó apresa i des del primer dia.
Tenir més de mitja hora al Jorge Aubeso a l'habitació meva de l'hotel donant-me consells i dient-me que tinc classe per afrontar el desert m'han omplert de satisfacció.
Tenir la sort d'haver fet 110 amics de tots els indrets d'Espanya, on inclús estic invitat a moltes cases és de lo millor.
Dels companys de haima, la gran haima 59 no tinc res més a dir, perquè ja formen part de la meva vida, serem amics sempre i amics dels de veritat on d'aquí uns anys valorarem encara molt més tot el viscut.
Sóc feliç quan estant tant lluny t'arriben mails de molta gent que no tinc el plaer de conèixer i em diuen que ànims, que sóc la seva font de motivació i que no puc parar.
I ja per acabar només us dire que el desert és molt dur, molt, a voltes massa però acabes estimant-lo.
Poc a poc aniré explicant-vos coses i entrant més en detalls si voleu, gràcies i mil gràcies.
"VAMOS A MUERTE"

16 comentarios:

Ferran dijo...

Sobretot per tu i pels teus, i perquè no dir-ho, tb per natros que hem vibrat amb tu, fes un diari de tots els minuts viscuts en aquesta increïble experiència. I un cop madurat el penges al bloc i/o escrius algun llibre.
Fliparàs quan lo repassaràs amb els teus fills d'aquí a uns anys!

Benvingut a casa!

moises dijo...

bueno jo no se ni perke escric et tinc al costat de casa i podem parlar sempre que volem, peró diuen que l'escrit perdura per sempre, jo només volia puntualitzar que la frase VAMOS A MUERTE ja forma part de natros que quan estesem dèbils, desasperats, cansats, avans de tirar la tovallola mos vindrà esta frase al cap i ens donarà forces per continuar i seguir.
GRÀCIES per se com ets, es un privilegi tindret com amic, ets únic.

Albert Giné dijo...

Ferran ho faré per que no vull borrar cap dels moments viscuts.
A part et vull donar les gracies molt especialment per que ets una persona que conec molt poc,he parlat molt més amb tu per misatges que cara cara i m'has animat una barbaritat, com un més dels meus amics, moltissimes gracies.

Moises tu tranqui que ha tu teu explicaré tot fent uns kilometrets però a un ritme que donigue per a parlar que es llarg, ja,ja.

joaquim dijo...

lo de "Vamos a Muerte" va ser genial, crec que TeleDeporte ho hauria d'utilitzar per resumir la MSD. Moltes Felicitats , Albert, ho has fet genial. Salut des de Benissanet.

Anónimo dijo...

Si home si, una de les formes d'agraïment ja esta inventada: Anem tots al Bulli abans que tanqui.
bromes a part, ja et vaig felicitar anit i ho torno a fer ara per escrit.

puça dijo...

Ahir vaig poder veure la ja mitica frase que vaig dir per televisió, quina alegria! qui m'ho havia de dir....
Gracies a tots els de Benissanet pel vostre suport, entre tots m'heu fet correr pel desert.

ximo dijo...

Albert, especialment per a tu, i per a tots, aquí tens les imatges de la teva arribada:

arribada del Finisher

forest dijo...

Albert felicidades,como ya sabes desde que te descubrí he seguido tus entrenos en tu preparacion para les sables y te he seguido cada dia en la pagina de les sables,eres un un crack tio,Muchas felicidades y seguro que ya tienes en mente otros retos,pero antes cuentanos todo lo vivido para que nosotros lo podamos revivir contigo.Saludos.

Anónimo dijo...

Ximo moltissimes gracies pel vostre suport diari i més encara despres d'este muntatge fotografic.

Forest no tengo el placer de conocerte, pero si todas estas muestras de apoyo han sido sin conocerme, joder muchisimas gracias, han sido oro!

Albert Giné

GinesGon, la fruta del campeón dijo...

Si, senyor! Ho has aconsegit i com un campeón!
I per compensar-t'ho, t'han fer una rebuda com marquen los canons!!! Los pobles petits i la gent humil, sabem valorar les "petites grans" gestes que fan los nostres veins! T'ho mereixes,de veritat de la bona!
Mil enhorabones mega crack!
Yoli i Gines Quin Calvari... Benissanet!

Anónimo dijo...

Yoli i Gines mil gracies a vatros, de Benissanet he rebut molt suport, no se com agrirvos-ho, vatros també heu corregut amb mi molts km pel desert, m'heu ajudat a recorre'l i no mirar enrera i amb tot este calid suport heu fet possible el meu repte, gracies.

Albert Giné

Anónimo dijo...

Quina rebuda noi!!! això es el millor de tot , saber tota la gent que tens al costat!! a més de l'experiència que acabes de viure que segur que et marcarà de per vida!! una abraçada crack!! ens parlem pronte i em contes!! una abraçada!!! Victor Pla

Anónimo dijo...

wenas moltes felicitats!!!te segit durant tot el recorregut i ma encantat la teva actitud. ets un crack!!! disfruta del moment que te merexes

Anónimo dijo...

Victor tu ja saps que es alló, dons tot segueix igual, per no dir pitjor....
Te truco a la tarde i moltes gracies amic.

Anonim gracies estic a un nubol no se que coñ he fet però la gent esta encantada, m'alegra, seguiré com a minim igual.

Albert Giné

runner's dijo...

quina rebuda!fantastic!moltes felicitats albert, tal i com vam parlar has aconseguit un repte que t'omple en molts sentits, fisics, etics, humans!una experiencia que durant i dp ha de ser impressionant.disfruta de tots els moments!
Robert bot

Anónimo dijo...

Pues si Robert, una rebuda increible, pensava que si ho hagues fet millor on haguessen arribat! segueixo pensant que no mereixia allò. No se que he fet però motissies gracies a tothom.
Ens parlem aviat Robert i gracies.

Albert Giné