miércoles, 21 de abril de 2010

Isa Arasa ( exkfa ) Un exemple i un mirall per a molts.

Igual com vaig fer temps atràs amb el kefe, penso que ara li toca merescudament a Isa, sé que Mauro amb la modestia i humilitat que té no ho farà per això ho faig jo, ja que primer faria la de tots menys la d'ells que són els que de veritat ho mereixen.
A qui no li ha donat una lliçó en algun moment sobre el que és el  sacrifici, la voluntat, l'entrega, la lluita, l'esforç, l'esperit de superació?
Jo no li he dit mai però jo he après molt d'ella i sap que l'admiro, tant és així que des del primer dia tinc una foto d'ella i Elena al meu blog dient: "per mi unes herois"
Tot el que fa, tot el que ha fet i tot el que li queda per fer ( ja parlarem tu i jo ) fan d'esta " xiqueta " que sigue única i especial.
Quantes i quants són els que en un moment donat han pensat:
- joder! com va la tia....i de repent ja l'havien perdut en l'horitzó.
També vull destacar amb ella que tot el que ha fet esportivament ( que no és poc ) ho ha fet tenint tres fills. Qualsevol de natros, un humà, no podria, jo amb la gosseta ja vaig de "puto culo".
Isa has compartit moltíssims moments amb natros (segur que a cadascú li ve al cap algun moment compartit amb tu) i ens has fet sentir orgullosos de poder ser amics teus.
Segueix igual i disfruta de cada moment, de cada kilòmetre i només et demano que de quan en quan ens deixes acompanyar-te, sempre podrem apendre alguna cosa.
Tot el que has aconseguit tu i no ho poso per no bloquejar l'ordinador és extraordinari i només a l'abast d'uns/es poquets privilegiats.
Una abraçada molt forta d'un més dels teus amics. Albert

3 comentarios:

elena dijo...

Isa és per a mi tot un referent, en ella he aprés moltissimes coses del mon de l'esport, hem compartit moltes animaladetes i espero compartir-ne moltissimes més, va començar sent una bona companya i en aquest moments ja és una bona amiga!!

Persona incansable, amb dolor al genoll, amb alergia, cansada... sigue com sigue, tant hi és, ella està alli fins al final.

I que dir del seu curriculum? impressionat!!

t'admiro!! ja ho saps.

Leo dijo...

Jo ja fa molt de temps que la coneixo i tinc molt bona amistad.Esportivament es una persona a admirar , ella sempre contenta encara que estigui cansada i amb molta constancia . Ha fet de tot raids, triatlons, escalada, maratons, curses de muntanya....Tinc molt bons records amb ella sobretot quan anavem les dos soles en aquells temps corren les curses del llop i maratons.

ISA dijo...

Albert, em sembla que ho has exagerat una mica. Faig el que esteu fent tots i amb molta menor escala que molts de vatros, entre ells tu.

A part de que sóc una enamorada de l'activitat física, (dic això perquè m'agraden moltíssims esports), el que més m'agrada és compartir totes aquestes emocions, reptes, objectius, entrenaments, amb uns/es companys/es meravellosos/es que ja us considero com la meua família.

Albert, MOLTES GRÀCIES.

ISA