martes, 20 de abril de 2010

QUINA TORTURA!!!!!!

Ahir volia sortir a rodar un rato amb bicicleta de carretera, li vaig dir al meu germà si volia acompanyar-me i em va dir que aí. Vaig agafar-me unes barretes, lo mòbil, càmera de fotos. En fi, que de "guay" i el que tenia que ser una sortideta on pensava que em preguntaria més coses sobre l'aventura va ser una tortura en tota regla.
La càmera la vaig treure quan ja havíem arribat a Tortosa després de fer 52 km a un ritme mig de 33.2 km/h fent la volta per Benifallet, les barretes es van derritir a la butxaca del mallot, al mòbil tenia 4 trucades perdudes, pujant el coll de Som em cremava el pit i només l'orgull de no quedar-me va fer que aguantes fins dalt.
En fi, que sort que era mun germà que si no l'envio a ............
He pogut veure que he perdut molt en bici i tocarà posar-se les piles, ara que ve el bon temps sortiré més i esperem que el pròxim dia la penitència sigue menor.
Lentrenament d'ahir va ser:
52 km en bici a un ritme mig de 33.2 km/h
30 min estiraments amb 2 sessions de 15 min
600 abdominals
15 min sauna.
Aquesta nit publicaré les fotos.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Pos encara vas tindre ànims d'anar a L'EBRE TV, no?.

Javi dijo...

No et queixes tant, que com et vaig comentar cualsevol huma despres de fer tant de tems sense tocar la bici a Som s´hauria despenjat i l´orgull no conta, per molt que hen tinges si les forces no acompayen l´orgull cedeix

Anónimo dijo...

que no me queixe, avui no he pogut anar a entrenar!

Albert