miércoles, 28 de abril de 2010

Busca't un repte

Els de la Uec, n'hi falten molts però ells també estan allí sempre.

 
Els nois, els amics de sempre, els que truques i trobes, n'hi han més però estos són els de tota la vida.

Les noies, les amigues de sempre, les que truques i trobes, n'hi han més però estes són les de tota la vida.

Què difícil és sortir a entrenar després de treballar, que difícil és viure sense treball, que difícil és la vida sense reptes.
Jo vull proposar-vos algo, busqueu-vos reptes possibles.... no impossibles! i millorareu en l'esport i en la vida, tots no tenim el mateix ritme de vida, ni les mateixes condicions físiques, ni els mateixos reptes, però tothom té coses per fer, per millorar, un voldria treballar, un altre voldria millorar amb el lloc de treball, un altre voldria fer una cursa de 10 km i l'altre voldria fer un ironman etc, etc.
Si tenim en ment un repte lluitarem per ell "a muerte" sense pausa fins aconseguir-ho. És llavors quan tens esta sensació irrepetible i et dius:
- Ha valgut la pena! Quina felicitat tinc!
En canvi si no tenim res per lluitar, per aconseguir, la vida s'atura i no millora.
Lluiteu per un repte, busqueu-lo, per petit que us semble, només aixi podreu explicar estes sensacions que us parlava i que no puc explicar.


Per mi un bon repte és cuidar tots els amics, no es fàcil, pot ser ho pareix però no ho és, jo tinc la sort que són molt bons i m'ho posen més fàcil.
Ànims amics BUSQUEU-LO!!!!!
Posted by Picasa

No hay comentarios: