jueves, 29 de abril de 2010

Com "xalo" entrenant

Abans de sortir a entrenar tot eren rises, després comentaris i al final una mica de cansament.
Pujant cap a la font del Fanga ens hem fet aquesta foto però sense parar eeeeeeh

Fa uns dies que ja entreno més o menys amb normalitat, ritme baix però anant sumant, lo que no és normal en mi és el tema de la càmera de fotos.

Surto a entrenar i m'enduc la camara, faig fotos, grabacions i tot mentre estic entrenant (això és inusual en mi, però xalo)
Ara no em pressiono gens entrenant, vaig fent, han quedat atràs els dies de " rellotge " i de patiment, ara surto a entrenar i em dic:
Què afortunat que sóc de poder entrenar! i ningú m'ha de dir fes això o has d'anar a este ritme o tantes hores, ara a disfrutar entrenant que és una sensació única.
Esta tarde aniré a entrenar amb els amics de la Uec, farem uns 12 km i quan em veuran amb la càmera diran:
-Esta mal?......o.....este és puça? pues sí! disfrutem entrenant!
Aquest migdia he sortit a entrenar amb Xavi Royo eren les 12h 15 min i la calor apretava, quan m'ha vist amb la càmera, ell mateix, m'ha preguntat:"on vas amb la càmera?". Després quan es veuran les gravacions que hem fet, segur que riurà.
L'entrenament ha sigut 61 km a un ritme mig de 30.9 km/h

Posted by Picasa

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Tot molt be, molt bonic, però quin mal exemple que dones als teus admiradors, anant sense casco !!!

Anónimo dijo...

Per cert, veig que ara al menos portes "camara" !!!

forest dijo...

Sergi,me ha echo mucha ilusion recibir un comentario tuyo en mi blog.
te descubrír por casualidad pero no se porque me enganchó y te he seguido en tus entrenos antes de la maraton de les sables,despues me enteré que podia apoyar mediante la web de la carrera y no lo dudé de mandarte correos te enviaba uno cada dia,uno para tí y otro para Josef Ajram.Bueno crack espero agun dia conocerte en persona y saludarte y sigue así marcandote tus retos que todos tenemos el nuestro.Un abrazo.

Anónimo dijo...

Un per un.
Anonim tota la rao del mon no hi ha excusa, no pasará més.
Forest, a ver si un dia coincidimos en una carrera i nos marcamos unos km, gracias i animo en tus retos!

Per cert al final he fet 18 km esta tarde, Elena descomunal,Perales l'acompanya, Xavi molt pesat, i Montse tot força de voluntat, bon entreno.


Albert Giné

Anónimo dijo...

Sense casc i per afaitar....com sempre.
Ai. ai, ai......

Unknown dijo...

Si, però la força de voluntat no em serveix quan les costes son per amunt. Quina manera de bufar......Gràcies per acompanyar-me