domingo, 1 de mayo de 2011

Cursa d'Alfara


Un dia meravellós de muntanya, una cursa que marcarà el futur de les curses, un dinar fora de lo normal i uns regals que de veritat s'agraeixen. El detall final de col·laborar amb el meu repte, ja queda guardat per a mi.

CURSA DEL PANXAMPLA D'ALFARA, MOLTES GRÀCIES PER ESTE DIA MAGNÍFIC  DE MUNTANYA

Sabíem que seria una cursa exigent (30km i 2150 d+) o sigue que he sortit més tranquil de lo normal i fins la meitat de la primera pujada no anava amb el grup dels primers. A partir d'allí, i no ha sigut per apretar més, he anat agafant corredors fins arribar a l'altura de cap de cursa. Després de la baixada del primer coll he parat a l'avituallament per treurem unes pedres de la sabatilla i m'ha costat tota la pujada als bous poder atrapar a Ramon.
Amb Ramon que en aquells moments era cap de cursa hem anat junts fins a l'avituallament del km 16, portàvem un ritme molt alegre i amb la sort de poder veure cabres i més cabres anàvem devorant km. Ha sigut després d'aquest avituallament quan Ramon s'ha quedat i jo només tenia un pensament: la meta. He apretat les dents i amb força he fet els últims 10 km on m'he trobat millor de l'esperat. A l'arribada estava part de la família i entre ells la meva mare i com avui era el seu dia, què millor que dedicar-li a ella.

PD: avui, i per primer cop, he arribat a meta i em feien més mal les mans que els peus, per què serà?
PD: alfarencs, lluiteu i mimeu aquesta cursa ja que el temps dirà que és de les millors, no només del Circuit Terres de l'Ebre sinó de Catalunya, temps al temps. Ànims gràcies i moltes felicitats!!!

5 comentarios:

ximo dijo...

Albert, per a tu i tots els participants, així com "aufarencs" ( Recordant que hi tinc rails )


UNES FOTOS

Leo dijo...

Moltes felicitats Albert cada vegada estàs més fort , ja veuràs que t´anirà molt be la volta a Catalunya. Tú com sempre pensant en tots i com no avui dedicat a la teua mare, Com diu el refrany de madre solo hay una.... Records campió !!!!.

Anónimo dijo...

Muy agradable de hecho probablemente voy a descargarlo. Gracias

Albert Giné dijo...

Leo no podem oblidar els grans dies, el dia de la mare estava al calendari amb roig. Gràcies menuda

Albert Giné dijo...

Gràcies Ximo mes fotos per al record.