lunes, 23 de mayo de 2011

Ha mort Xavi Tondo, avui és un altre dia trist.

Em pareix increible, com pot ser?

Aquest noi era Xavi Tondo i jo vaig tenir el plaer de córrer amb ell 4 anys, llavors podríem dir que no era el competitiu que era ara, però ja apuntava maneres, només cal vore on ha arribat ell i on estic per exemple jo.
Avui m'han dit que l'han embestit mentre entrenava, no ho sé, ja sé sabrà durant el dia però la notícia és molt dolenta per l'esport, pel ciclisme i per tots aquells que el coneixíem.
A la memòria molts moments tinc d'ell presents, però n'hi ha un que sempre serà especial i és que quan aconseguia una victòria m'alegrava i l'aplaudia interiorment, com ell va fer el dia que sent juvenil jo vaig guanyar la VOLTA A LA RIBERA D'EBRE i ell que havia abandonat estava aplaudint-me a meta. Aquesta imatge està a una de les estanteries de casa.
Ja no podré aplaudir-lo més, però sempré diré que ha arribat a ser un grandíssim professional i que allí on estigue seguirà guanyant.
Donar el meu condol a la seva família. Avui faré un entrenament llarg recordant-ho tot.

No hay comentarios: