viernes, 6 de mayo de 2011

Seguim amb els entrenaments


Ahir aprofitant que el meu germà anava a Mora d'Ebre a pendre mides a un obra li vaig dir que hem deixes a Benifallet i que pujaria corrent cap a Mora pel gr 99 creuant per Miravet, Benissanet i Mora. Vam acordar que si acavaba abans ja em trobaria per la carretera i aixi va ser quan a falta de 3 km per a Mora el vaig trobar de cara amb el camionet. Total un bon entreno amb 18 km i 1hora 30 min.
GR 99TR 4
Tramo 04.- Móra d'Ebre, Benissanet, Miravet, Pas de Barrufemes y Benifallet.- 5:35 h - 21,895 km.

2 comentarios:

joaquim dijo...

vens a Benissanet, i no ens ho avises. T'haguessim fet una mica de companyia, res, 3 kms. i a la cua.
Anims, Albert, que falta un mes. Continua així.

Albert Giné dijo...

Va ser improvisat joaquim, ja que el meu germà anava cap a Mora i....
Gràcies pels ànims.