martes, 24 de mayo de 2011

Cursa de Paüls, la nostra cursa.

Aquest diumenge es cel.lebrarà la cursa més històrica de totes les que formen el circuit terres de l'ebre: la cursa de Paüls, que enguany arribarà a la seva 11ª edició i a més serà puntuable per al circuit català de curses de muntanya.
Què he de dir jo sobre aquesta cursa.....per mi és "la crem de la crem" però per unes coses o unes altres l'he pogut correr pocs anys.
Uns anys per estar en algún control o avituallament, un altre entrenant per la punta de l'aigua una setmana abans de la cursa em vaig fer una rotura de fibres, aquest any una boda!!! Tot i que he de dir que tampoc hagués corregut, ja que el meu repte ara és un altre i córrer a Pauls vol dir "implicar-se".
L'he corregut només un parell d'anys, però guardo uns records immillorables. Fa 2 anys baixant cap a Paüls se m'encenien els peus, baixava com un boig i disfrutava com un nen.
Als meus amics, a tota la UEC, a tots els corredors, dir-vos que la disfruteu perquè és una passada.

Quin record aquell any 2009!


PD l'any passat amb el jesusenc i amb el "sonat" de Benaiges a la punta de l'aigua vaig disfrutar més que corrent, jajaja QUINS CRITS VAM FOTRE...........

No hay comentarios: