domingo, 9 de mayo de 2010

Cursa del Vent

Per la meva mare no hi ha obstacles que no puguen saltar-se, ni curses dures que no puguen acabar-se. Ara, el que no pots tenir és una ment feble, sempre has de tenir la ment de ferro, i ella la té, vaja si la té.




Quina il.lusió retrobar-me amb el meu ambient, quina il.lusió poder córrer al costat dels meus companys, quina il.lusió poder córrer una cursa organitzada per amics.
Avui he tornat a la normalitat, corrent per les nostres terres i pujant les nostres muntanyes.
Volia fer esta cursa sí o sí,  jo sé per què ho dic. És tanta la gent que li tinc coses que agrair, és per això que sense mirar res em vaig inscriure. Canviant d'excuses, a més, també ha vingut la meva mare, germà, cunyat, cunyada, i fillol que pronte no el veurem ni passar!
La cursa ha estat extraordinaria, el poble del Reguers increïble (s'ha volcat amb la cursa ) i és per això que rebreu mil felicitacions.
L'organització perfecta, el diploma xulíssim, i paro perquè vull acabar d'escriure, QUINA CURSA!
El "detallazo" que m'heu fet amb el dorsal 1 no té explicació, per això us dono les gràcies, què he de dir!
Sobre la cursa, només 1 "pero": com tenia ganes de liquidar coses pendents, tenia moltes ganes d'ajudar al meu amic Xavi Royo, ell ho sap, no ha pogut ser perquè no ha acabat de tenir bon dia, cuidado ha fet 5º!!!
Jo com li tinc molta confiança li he dit:
-"Amb els mateixos corredors en un entrenament, haguessis guanyat!" És cert, encara que molts no ho creureu, però es així. El dia de cursa els nervis i mil coses el traicionen, ànims i mil ànims amic, queda tot pendent!!!

FELICITATS REGUERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FELICITATS CURSA DEL VENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Resultats mirant este enllaç:
http://cursadelvent.blogspot.com/p/clasificacions.html

No hay comentarios: