domingo, 2 de mayo de 2010

Més bici, Joan perales, estas preparat!

Aqui teniu a Perales que esta fort i preparat per a ser llop, no dubtes de tu, confia en la teva fortalesa crack!

Aqui Perales i el meu germa en una de les sortides que vam fer.


No he sortit molt be però este s´c jo baixant pel coll de Bot.


Avui eren les 6.30 h del mati quan ha sonat el despertador, havia quedat amb Dani i Perales per anar a fer uns 100 km i tenia que arribar abans de les 11:30h ja que havia quedat amb Tere per anar a la cursa popular de Tortosa, es a dir que com sempre amb el cohet al cul.
Ha sigut una sortida tranquila, hem anat pel Mas de Lledo per veure per on passará la cursa del llop i......deu ni do quina emboscada es trobarán.
Al final m'han sortit 110km després 4 km a peu acompanyant a un amic, Xisco, que millora dia a dia, on arribara?
També he trobat a la cursa de Tortosa a Ferran que va com un tiro, al final penso que ha quedat 3º de la cursa, felicitats crack.
Posted by Picasa

4 comentarios:

Xisco dijo...

Gracias por el "paseo" de ayer!!! Aunque tu dices que la corrí yo sólo, sentía que alguien me iba empujando todo el camino. Bueno más bien "arrastrando". Pero mereció la pena, nunca habría pensado que podría llegar a hacer ese tiempo!!! IMPOSIBLE IS NOZINK!!!

Anónimo dijo...

Gracias a ti por el aguante, sigue asi que sufriendo se mejora.

Albert

Anónimo dijo...

Albert, al final 4rt...llei de vida! L'he deixat enrera al pont però després ha pogut canviar i m'ha matxacat quan faltaven 100 metres :-)

Content pq m'ha sortit a 3'17''/quilòmetre!. Ets lo nostre mediàtic, m'ha impressionat lo de les fotos que et demanava la gent. Me'n alegro!

Ara ja baixaré més per Tortosa; et truco i fem, masquesigue, 10 quilòmetres.

Salut!

Ferran

Anónimo dijo...

Quan vulgués crack, però això de
3'17 el km olvidau, millor sobre 5 i aixi podem parlar.

Albert