miércoles, 12 de mayo de 2010

POT ESTAR BE

Programa Especial Temps d’Aventura - 25 anys de Marathon des Sables




Aquest dijous comença una nova temporada de "Temps d'aventura" amb un programa dedicat íntegrament a la 25a edició de la Marathon des Sables, considerada la prova esportiva més dura del planeta. Una cursa per etapes, de 250 quilòmetres, en ple desert del Sàhara i en règim d’autosuficiència, que cada any atrau l’interès d’un miler d’aventurers d’arreu del món.



Un programa especial centrat en els millors moments d’aquests 25 anys de Marató des Sables –amb protagonistes com el creador de la prova, Patrick Bauer, o el deu cops campió de la Marató, Lahcen Ahansal- però també en la catalana Mònica Aguilera, vencedora en categoria femenina. I amb el testimoni de participants tan diversos com l’ex futbolista Luis Enrique Martínez, actual entrenador del Barça Atlètic, o el bàrman Javier de las Muelas.



Com sempre, el programa també es podrà veure per Internet a través de la pàgina web www.tempsdaventura.cat

DIES D'EMISSIÓ TV: dijous 13 de maig, a les 21.40, al C33 i dissabte 15 de maig, a les 14.00, al C33







Programa Especial Temps d’Aventura - 25 anys de Marathon des Sables



Este jueves empieza una nueva temporada de "Temps d’Aventura" con un programa dedicado íntegramente a la 25a edición del Marathon des Sables, considerada la prueba deportiva más dura del planeta. Una carrera por etapas, de 250 kilómetros, en pleno desierto del Sáhara y en régimen de autosuficiencia, que cada año atrae el interés de un millar de corredores de cualquier parte del mundo.



Un programa especial centrado en los mejores momentos de estos 25 años de Marathon des Sables. Con protagonistas como el creador de la prueba, Patrick Bauer, o el diez veces campeón del Maratón, Lahcen Ahansal - pero también la catalana Mònica Aguilera, vencedora en categoría femenina. Y con el testimonio de participantes tan diversos como el ex futbolista Luis Enrique Martínez, actual entrenador del Barça Atlético, o el bárman Javier de las Muelas.



El programa también se podrá ver por Internet a través de la página web www.tempsdaventura.cat



DÍAS EMISIÓN TV: Jueves 13 de mayo, a las 21.40, en el C33 y sábado 15 de mayo, a las 14.00, en el C33

No hay comentarios: